divendres, 8 de març del 2013

Galeria 2008-09

Us deixo una petita galeria de vuit fotografies que vaig presentar a la lliga fotogràfica d'AFIC la temporada 2008-2009. Aquesta va ser la segona lliga en la que participava, i es pot dir que el segon any de la meva represa amb la fotografia, ja que des de l'arribada del digital havia deixat una mica de banda l'afició.
Per mi va ser tot un repte, volia fer una bona classificació, però sobretot volia començar a tenir fotos competitives, que el jurat no quedés indiferent al veure-les. Tot i que el meu domini de la fotografia digital i de l'edició era molt elemental vaig assolir el meu objectiu amb escreix. Vaig guanyar la lliga social d'AFIC 2008-09.
Veureu que cada foto esta titulada amb la temàtica de la fotografia a presentar.
Galeria Fotogràfica AFIC 2008-09




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada